[ninpo-hu]

Peter Kuszonoki peterkusz at freemail.hu
2008. Ápr. 23., Sze, 20:15:41 CEST

Szia Attila!

> Ez kinek a "hibája"? (és hány darab mesterből van annyi és
olyan,
> amennyi...?)

Ez senkinek nem a "hibája". Ide születtünk, ez jutott. De
azt meg lehet választani hova megyünk. Nem biztos, hogy ide
tartozik, de én választottam is, hogy hova megyek. (élni)

> Péter, az égből nem fog lepottyanni Magyarországra egy
shihan. Sajnos ki
> kell várni, hogy megfelelő tudású tanítók lehessenek.
Hátrányosabb
> gazdasági helyzetből ez akár tovább is tarthat, mint nyugaton.
> Szabad a pálya :-)

Tudod, ez az amibe semmi pénzért nem mennék bele és egyetlen
barátomnak sem ajánlanám, hogy belemenjen. Hatszámjegyű
összegeket buktam többször, hogy a "társaimnak" lehetőséget
biztosítsak pl 5000 HUF-ért, hogy Bujinkan Shihantól
tanulhassanak Bp-en.

Ti is mondtátok, tudnia kell az embernek mit és miért tanul.
Én azt tudom, hogy csak a saját fejlődésemért szeretnék tanulni.
A dojoba csak azért szabad menni szerintem, hogy az ember
önmagát gyengeségeivel és erősségeivel láthassa megértse és
fejlessze.

Komáromi Péter
ex-Bujinkan

AKCIÓS árak-ORSZÁGOS házhozszállítás-VIDEÓ termékbemutató

AEG-ELECTROLUX beépíthető gépek,mosogatógépek,mosógépek,hűtők

Raktárról azonnal az AEGshop.hu-tól

http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,259982,311010/click.prm