[ninpo-hu] Csabának

Peter Kuszonoki peterkusz at freemail.hu
2008. Ápr. 23., Sze, 17:14:11 CEST

Szia Csaba!

Kicsit kiforgattad a szavaimat.

Magyarország, szerintem egy egész országot jelent és a benne
levő általános hozzáállást, nem csak a harcművészetekre
értettem.

Nem ismerek mindenkit a magyar Bujinkanban, de eleget
tapasztaltam és láttam, ha valamikor egyáltalán folytatnám
akkor azt külföldön tenném.

Mielőtt megint vérig sértődne bárki, nem azt írom, hogy
mindenkit elkerülök a magyar bujinkanban, csupán annyit,
hogy a bujinkan egész világon, (beleértve magyarországot)
túl sok lehetőséget biztosít a ki-nem-érdemelt rangok
kiadására (figyelem Gouranga! Beletartozom), a minőség
elsilányulására és a számomra nem elfogadható harcművészeti
edzésekre.
Aki meg Magyarországból eljut Japánba az vagy nem elégszer
teszi, vagy nem a megfelelő emberek teszik.

Kocsis Csaba <kocsiscs at puma.unideb.hu> írta:

> Péter!
>
> "Persze Magyarországról egyértelműen ki lehet jelenleg
> jelenteni, hogy általánosságban, hogy a teljesítmény
> rovására megy a politikai tevékenység."
>
> - Biztosan ismersz mindenkit a Magyar Bujinkanban?
> - Biztosan tudod, hogy melyik dojoban mi zajlik, hogyan
tréningeznek?

> "Ezenkívül mióta Ninjutsu a Ninjutsu, meg Ninják a Ninják,
> azóta ez az egész mindig is a pénzről, hatalomról meg
> politikáról szólt... "

Én írtam volna ilyet? Ádám válaszleveléből lett idézve.

> - Ha ismered Japán, vagy a ninjutsu többszáz éves
történelmét, akkor ezen
> semmi meglepő nincs. Senki sem árult zsákbamacskát
szerintem. Ha a japán
> történelem
> nem így alakul, lehet ma nem tanulunk ninjutsut.
>
> - A harc és a politika, vagy a harc és a hatalom mióta
függetlenek
> egymástól?

Harc és politika? Csaba, legjobb esetben 4-5-ször egy héten
2 órát gyakorolnak a Bujinkan dojokban. Elhanyagolhatóan kis
százaléka alkalmazza harcban a Bujinkanban szerzett tudását.
Milyen harc?

Civil emberek vagyunk (Bujinkan-t gyakorló Honvédséget,
Rendőrséget vagy Vám és Pénzügyörséget leszámítva) akik egy
hobbit gyakorolnak a szabadidejükben. Milyen harcról beszélsz?

Harcművészeti klubbok egymáshoz való viszonyulásában van
bőven politika amit az emberek döntő többségükben nem
rendeltetésszerűen használnak manapság.

Más háborús időkben (pl Edo-korszak) meglehetősen egy ország
hatalmi viszonyait befolyásoló KATONAI elit-alakulat szerű
(ninjutsu) tevékenységet összehasonlítani egy heti 3-4
alkalmas hobbiedzéshez hasonlítani.

Van politika a Bujinkanban és én határozottan kizárólag
negatív oldalát láttam.

Komáromi Péter
ex-Bujinkan

AKCIÓS árak-ORSZÁGOS házhozszállítás-VIDEÓ termékbemutató

AEG-ELECTROLUX beépíthető gépek,mosogatógépek,mosógépek,hűtők

Raktárról azonnal az AEGshop.hu-tól

http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,259982,311010/click.prm