[ninpo-hu]

Huszti Roland huszti.roland at freemail.hu
2008. Ápr. 23., Sze, 14:58:50 CEST

Szépen lassan csak sikerül majd flame-ig vinni a témát, mi?!

De legalább olyan tabutémákról folyik eszmecsere egy majdnem teljesen nyitott levlistán amit egyébként csak élőszóban, pár ember között szokott felmerülni, és ott sem mindig mondják meg az őszintét... Komáim, el vagyunk kapálva. :) Én még csak nem is annyira mint páran mások... :) Na de majd most. Már csak azért is ennek a levlistának olyanok is a tagjai akiknek nem feltétlen kellene arról tudni hogy mi itt ilyenről vitázunk. Különösen egy emberre gondolok, aki már jó ideje azon munkálkodik hogy maga alá gyűrje a mo-i dojókat, teszi ezt mindenféle hadonászós, kamuzós, néha már-már fenyegetőzős stílusban. Szerintem többnyire tudjuk hogy ki ő. Na, most az ő malmára hajtjuk a vizet.

Nekem sem tetszik a Bujinkan üzletpolitikája, hogy a semmiért is fizetni kell, a szervezetbe belapátolt pénz meg elpárolog, mert nem vagyok róla teljesen meggyőződve hogy ennyibe kerülne a Hombu villany-, víz- és gázszámlája valamint bérleti díja... A shihanok árai elszálltak, Hatsumi 25 000 USD / TaiKai ára is marós volt, három napra... 10 év alatt hatalmasat zuhant a minőség, úgy nagy általánosságban. Engem ez zavar a leginkább, nem az hogy fizetni kell érte. Persze azért a shidoshi-ho és shidoshi licenszek éves megújításának ára sem túl baráti (nekünk, magyaroknak és egyéb csóresz népeknek, a többieknek csak aprópénz, ezt is vegyük figyelembe, de a mi anyagi lehetőségeinket is figyelembe vehetnék odakint, ha már egyszer alkalmazkodás meg Ninpo, de hát a Toyota meg a Nissan sem differenciál az árakban több száz százalékot... igaz ott nem is az "A Bujinkan egy nagy család." duma megy... ), még jó hogy nem vagyok benne érintett...

Tudok mutatni nektek olyan japán Ju-Jutsu shihant és szövetségvezetőt 8 meknyo kaidennel, aki Mo-ra eljött oktatni egy vagy két otthoni tanítványával együtt, és vagy 6 000 Ft volt a szemcsi ára két napra, 50-60 résztvevő mellett... Ja, hoppá, hogy ezt így is lehet.

Hogy Sveneric megfontolandó tanácsát idézzem tartalmilag: A tanulónak meg kell választania a tanárát, és a tanárnak is a tanítványait.

De hát ugye, leszarni valakit csak felülről lehet. Idelent meg lehet háborogni. Ius mormoranni. De csak halkan.

Roland

AKCIÓS árak-ORSZÁGOS házhozszállítás-VIDEÓ termékbemutató

AEG-ELECTROLUX beépíthető gépek,mosogatógépek,mosógépek,hűtők

Raktárról azonnal az AEGshop.hu-tól

http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,259982,311010/click.prm