[ninpo-hu] az egész pénz hatalom politika??? :-(

Peter Kuszonoki peterkusz at freemail.hu
2008. Ápr. 23., Sze, 10:07:11 CEST

befejeztem a szakdolgozatot
boldogítalak benneteket tovább!

"Ezenkívül mióta Ninjutsu a Ninjutsu, meg Ninják a Ninják,
azóta ez az egész mindig is a pénzről, hatalomról meg
politikáról szólt... "

Őszintén gratulálok, hogy ezt explicit kijelented és nyíltan
vállalod, hogy asszimilálódtál! ;-)
Én speciel ezért utasítom vissza.

"Aki azt mondja, hogy ez a Bujinkán hibája, az hülye, mert a
Ninják mindig is ezekben az ügyekben tevékenykedtek... "

Nem tartom magam hülyének, de szerintem az, hogy pénz
hatalom és politika fontosabb legyen magánál a tevékenység
minőségénél, és funkcionális teljesítményénél az kizárólag
az adott rendszer vezetőinek a hibája és gyengesége.
Első kézből láttam a nemzetközi Bujinkan shihanoknak az
emberi gyarlóságát edzésen (!), nem egyszer, és én vagyok
annyira finnyás, hogy ha akármilyen vezető alá rendelem
magam, minimálisan kell, hogy egyezZEN az értékrendünk.
(Biztos, csak én veszem ezt túl komolyan az irreálisan magas
elvárásaimmal.)

Az adott EGYÉNEK hibája és ezek az egyének képviselik
hivatalosan a Bujinkant!
Ezért mondom, van akit a Bujinkan nem érdemel meg mert túl
jó ember a Bujinkan átlagosan vett értékrendjéhez.

Mindenki a saját dojojaba, ahová lejár ott boldog lehet, és
törekedhet a minőségre, de nem változtat a tényen, hogy
fejétől bűzlik a hal.

Persze Magyarországról egyértelműen ki lehet jelenleg
jelenteni, hogy általánosságban, hogy a teljesítmény
rovására megy a politikai tevékenység.

Komáromi Péter
ex-Bujinkan

AKCIÓS árak-ORSZÁGOS házhozszállítás-VIDEÓ termékbemutató

AEG-ELECTROLUX beépíthető gépek,mosogatógépek,mosógépek,hűtők

Raktárról azonnal az AEGshop.hu-tól

http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,259982,311010/click.prm