[ninpo-hu] Vigyázzunk a jó hírünkre...

"bognár, attila" attila at ninja.hu
2008. Ápr. 20., V, 19:23:10 CEST

> 7) Úgy tűnik, hogy a pénz, ego, tudatlanság káoszában a ninjutsu ma is
> a láthatatlanság művészete. Valamit tudhat Hatsumi... :-)

Egy kis pontosítás, mielőtt túlságosan nagyképűnek tűnnék: nem azt
állítom, hogy látom ezt a csodálatos láthatatlan tudást, azt pedig
végképp nem állíthatom, hogy akár töredékének birtokában lennék,
mindösssze azt hiszem, hogy láttam és tapasztaltam annyit, hogy biztosan
kijelenthessem: a Bujinkanban (is) van mit tanulni.

Attila