[ninpo-hu] Omote Gyaku

Magyar Attila magyarattila at warrior.hu
2004. Ápr. 27., K, 09:47:46 CEST

Szia!

Érdekes helyeken mászkálhatsz...   :)
De komolyra fordítva:
A hiba ott volt, hogy a technika önmagában mit sem ér. Azt "elő kell készíteni".
Erre több megoldás is kínálkozik: alacsonyabb szinten némi Dakennel lehet rásegíteni, vagyis pl jól gyomron vágod, utána már nem fog ráfeszíteni...
Magasabb szinten: meg kell törni a testét, a szívét, és az elméjét. Lehetőleg mind a hármat egyszerre.
Testét: pl az egyensulyát
Szívét: elveszed a bátorságát, és a harci kedvét, pl fájdalommal kontroll alá vonod. Akár lehet a Kyusho pontokkal is...
Elméjét: a koncentrációját, pl eltereled a figyelmét, vagy megijeszted. Pl. Kiai...
Az a legjobb, mikor a hármat egyszerre csinálod, utána garantáltan meg tudod csinálni bármelyik Ju technikát.

Udvozlettel:
                      Magyar Attila

Si vis pacem para bellum

Dojo Cho Magyar Attila Shidoshi-ho