[ninpo-hu] Omote Gyaku

Still Warrior stillwarrior at hotmail.com
2004. Ápr. 26., H, 15:41:00 CEST

Figyu mar he'! :)
Miket csinalsz te hogy allandoan eles helyzetekbe keveredsz??? :)))) Mi a
titka, aruld el! :))
Merthogy ne miota ezzel foglalkozom elkerulnek ezek a szituk pedig elotte
igencsak balhes voltam :)).

Ha pedig ezuttal nem szo szerintei eles helyzetrol volt szo akkor valszeg az
volt a baj hogy tudta az illeto mit fogsz csinalni es rafeszitett (te meg
hagytad).
Sok helyen lehetett hibas, ezt igy nem lehet megmondani, latni kellene.

De nem egyszerubb lenne ha az instruktorodat kerdezned meg? Elvegre o azert
van hogy tole kerdezhetsz ha valami nem megy. Biztos vagyok benne hogy nem
hajt el melegebb eghajlatra ha megkerdezed :)
Bar ezek utan ... :))))
Na jo mulatast ;)

Eva

"Thinking too much about the past