[JavaTech] Udv

LUKACS-SINGER Peter lsp at impulzus.sch.bme.hu
2002. Jún. 25., K, 16:43:29 CEST

On Tue, 25 Jun 2002 Laszlo.Marai at nokia.com wrote:

> Sikerult mar tapasztalatokat szerezned/jatszanod az echo-val? Egyebkent konnyen
> lehet, hogy hosszutavon a GUI es a webes interface megoldasok konvergalni
> fognak, es a gui is atvesz valamit a webes megoldasokbol (valami framework
> formajaban).

Igen, probalgattam, es ugy tunik, egesz jol mukodik, bar pl. opera-val nem
teszteltem. Megneztem, milyen html-t/js-t general, es azt kell mondjam,
eleg effektivnek tunt, nem volt viszont idom lemerni azt, hogy a halozati
forgalmat mennyivel dobja meg. (Meg igazibol ki sem talaltam, hogy hogy
kene lemerni :))

Udv:
lsp