[JavaTech] Udv

Laszlo.Marai at nokia.com Laszlo.Marai at nokia.com
2002. Jún. 25., K, 16:35:40 CEST

> Es ne feledjuk el megemliteni azert itt az Echo-t sem, amely
> azert tenyleg
> lenyegileg mas szemleletet visz bele ebbe a posvanyos webes
> interfesz-vilagba. Bar nyilvan ott nincs helye html designernek, de
> cserebe joval egyszerubb es kezenfekvobb a fejlesztes.

Nem felejtettuk el :), az eredeti levelemben benne volt. Egyebkent azota
raakadtam egy masik hasonlo szemleletu webes ui-ra is, amit viccesen
wingS-nek hivnak: http://wings.mercatis.de/

Sikerult mar tapasztalatokat szerezned/jatszanod az echo-val? Egyebkent konnyen
lehet, hogy hosszutavon a GUI es a webes interface megoldasok konvergalni
fognak, es a gui is atvesz valamit a webes megoldasokbol (valami framework
formajaban).

  Ba'ly,
    Atleta