[JavaTech] Udv

zombi zombi at presence.hu
2002. Jún. 21., P, 18:57:34 CEST

On Fri, 21 Jun 2002 Laszlo.Marai at nokia.com wrote:

> Na, hat ez nem is xml betegseg, hanem tipikus java (ill. a windows dll szemlelet
> behurcolasa) :(. A legbosszantobb az tud lenni,amikor nem csak hozza maagval
> minden alkalmazas az osszes libet, hanem az alkalmazas egyik jar-jaba van
> bevagdosva az adott lib - az alkalmazas szempontjabol fontos - nehany osztalya.
> Ezzel mar mi is egy csomot szivtunk (spec. pont xml kapcsan)

> Az (a Maven) micsoda? En ket 'jatek' rendszert is csinaltam turbine-nal, kb. a sajat
> szorakozasomra, es mukodnek (bar az egyiket felbehagytam). A turbine
> [...]

Naja, én a jogosultság kezelõ részét próbáltam kigyomlálni sajátra, nem
volt olyan könnyü ...

a Maven az az antra epulo rendszer, csak irsz egy project.xml  nevu
izet,abba leirod, hogy mik a forras filejaid, milyen kulso-jaroktol fugg(s
azokat hol lehet elerni) meg ilyen infokat, aztan az egeszbol a maven
csinal jar-okat, javadoc-okat, keresztreferenciakat, junit
tesztreportokat, hogy hol vannak nem ipari szabvany szerinti stilusu
kodreszletek ... mindezt egységes kinézetü dizájnal, ahogyan a
http://jakarta.apache.org/turbine -on is laccik.

 Ez jól is hangzik, csak még nincs kész ... s nem mindig könnyü életet
lehelni bele két béta változat között :-)

A turbine-tdk-val is ez a bajom, amikor néztem elöszõr, volt egy 2.1-es
változat,télleg könnyen összelehet dobni benne dolgokat. Azóta van egy 2.2-es
változat, szintén béta, és van egy 3-as verzió, ami még jobban béta...

Remélhetõleg valamikor valóban lesz legalább egy valamennyire végleges
változat, addig nehéz az ügy :)

üdv
	zombi