[JavaTech] Udv

Laszlo.Marai at nokia.com Laszlo.Marai at nokia.com
2002. Jún. 21., P, 18:19:18 CEST

> emelett éppen a tomcat/resin/orion éppen  mivel van
> összegyógyitva ... és

Na, hat ez nem is xml betegseg, hanem tipikus java (ill. a windows dll szemlelet
behurcolasa) :(. A legbosszantobb az tud lenni,amikor nem csak hozza maagval
minden alkalmazas az osszes libet, hanem az alkalmazas egyik jar-jaba van
bevagdosva az adott lib - az alkalmazas szempontjabol fontos - nehany osztalya.
Ezzel mar mi is egy csomot szivtunk (spec. pont xml kapcsan)

> A turbine sajnos még erõssen kiforratlan ... vagyis leginkább
> nem fordul
> le, ráadásul a forditó rendszere (Maven - ami szintén nem egy
> hülyeség) az
> is még az X. bétánál tart, ahol nehezen fordul egy földi halandónak :)

Az (a Maven) micsoda? En ket 'jatek' rendszert is csinaltam turbine-nal, kb. a sajat
szorakozasomra, es mukodnek (bar az egyiket felbehagytam). A turbine
vegulis egy szolgaltatas gyujtemeny, es nem mindent muszaj belole hasznalni.
En pl. az intake-et (form ellenorzes es feldolgozas) ejtettem, mert primko volt,
de a template/application logic rendszere egesz jol hasznalhato volt.

  Ba'ly,
    Atleta