[JavaTech] Udv

Zsolt Horvath horzsolt at mail.tiszanet.hu
2002. Jún. 21., P, 17:03:14 CEST

Szerintem a JSP-t annak idejen valamifele RAD eszkoznek szanta a SUN. Kar
szidni, hiszen ha valamit nagyon gyorsan meg kell csinalni akkor ezzel
megtudod. Az ugyfelet sokszor meg nem erdekli a megoldas szepsege. Tehat
szerintem megvan a JSP-nek a helye a JAVA-WEB vilagban. En szeretem
hasznalni, persze ugy, hogy tudomasul vettem a hatulutoit.Most viszont
elerkeztem arra a prontra, hogy ideje lenne valtani.

XSP: a filozofia nekem rettento szimpi: megvalositja az MVC modellt, bar
ismereteim mar halvanyultak, hiszen a gyakorlatban meg nem talalkoztam vele.
Eleg uj dolog ez, es en altalaban nem szeretem az uj dolgokat, mert felek
toluk (JDK1.4). Mindig megvarom amig az "uttorok" elenk tarjak a
tapasztalatokat, lesz hozzajuk elerheto, boseges dokumentacio, es aztan.

Template: ezt a modszert a Borland Delphi alkalmazza eloszeretettel,
mindenfele HTML ill, XML page producer komponensekkel. Sot en is hasznaltam
mar hasonlot, mukodott is, es a designer csaj is birta az ugyet. A bajom
annyi volt vele, hogy en irtam, es nem bizok magamban.... :-) (Van eleg
bajom anelkul is....)
Mindenesetre ezt a Velocity-t megnezem kozelebbrol!!!

Zsolt