[JavaTech]Re: [JavaTech]Re: [JavaTech] EBolt - termékek - tulajdonságok

Suhai Gábor suhaig at vnet.hu
2001. Okt. 5., P, 08:51:37 CEST

Üdv!

> de jól működik.
> nézd meg a http://demo.rndsoft.hu -t. Ezen a demón a admin felület
> nyílvános, így jobban láthatod, hogy mire is gondolok.
Ez tényleg jó.

> De ha gyors és jól definiált - nagy rendszer kell, akkor ajánlatos az 1.
> termék/1 tábla/1sor variáció, ahol ezer oszlop van a tábládban.
Ha jól értem, akkor az ezer oszlop a termék ezer tulajdonságát jelöli,
csakhogy esetünkben nem tudjuk, hogy milyen termékek lesznek és azoknak
milyen tulajdonságai lesznek, ezt majd a felhasználó (eladó) fogja
eldönteni. Egyéb részletekért lásd az előző (vagy a következő) levelemet.

Gábor