[JavaTech]Re: [JavaTech] EBolt - termékek - tulajdonságok

Janos Domosi domosi at fw.hu
2001. Okt. 4., Cs, 19:55:09 CEST

hi,

Én spec. úgy csináltam az ügyet, hogy egy konfigfájlban meg kell adni, hogy
milyen paramétereket  (képek, szövegek, opciós listák, ezerféle
ár....nyelv...) akarsz felhasználni a termékek szemléltetésére.

Minden alaptípushoz tartozik egy tábla, melyben egy tulajdonság egy sornak
felel meg.
Így kaptam egy olyan megoldást, ami rendkívül rugalmas (erre volt
szükségem), és eléggé erőforrásigényes(DB).

de jól működik.
nézd meg a http://demo.rndsoft.hu -t. Ezen a demón a admin felület
nyílvános, így jobban láthatod, hogy mire is gondolok.

De ha gyors és jól definiált - nagy rendszer kell, akkor ajánlatos az 1.
termék/1 tábla/1sor variáció, ahol ezer oszlop van a tábládban.

csá döme