AW: [JavaTech] EJB basic

Szitas Krisztian k.szitas at gisma.de
2001. Okt. 4., Cs, 13:47:41 CEST

>EJB modulokat kellene terveznem, de kisebb dilemmam van. :)
>Eddig akarhol is neztem peldakat, csak olyat lattam, hogy egyik EJB
>hivta a masikat. Tudomasom szerint ez RMI call, szoval nem mindig
>a leghatekonyabb.
>Van e arra lehetoseg, hogy "normal" modon tervezzek meg egy modult,
>aminek vannak EJB komponensei es normal java osztalyai.

Nem egeszen tiszta mit akarsz kerdezni, de azert irok ra valami okosat ;-)
Valami halvany alapfogalomhoz ajanlhatom ezt az oldalt:
http://www.jmiddleware.com/articles/ejb_nutshell.html

Ahogy a summary is irja:
This article provides an extremely succinct overview of Enterprise JavaBeans
(version 2.0)  and is intended for developers and managers who are not
familiar with EJB but have some background in distributed-object
technologies.

Neked nem biztos hogy tul jo lesz, de azert hasznos lehet egyszer elolvasni

A 2.0-as ejb speccko definialja a Local Interfaceket a Remote melle, ott
nincs RMI call.

>FileListener - EJB (bahonnan hivhato kell hogy legyen)

Az hogy barhonnan hivhato legyem az mit jelent?
Az ejb a technologia neve, aztan azon belul van Entitas, Session,
MessegeDriven
Mindegyik hivhato barhonnan

dAb