[JavaTech] EJB basic

anemeth nemeth_andras at yahoo.com
2001. Okt. 3., Sze, 10:06:04 CEST

Sziasztok!

EJB modulokat kellene terveznem, de kisebb dilemmam van. :)
Eddig akarhol is neztem peldakat, csak olyat lattam, hogy egyik EJB
hivta a masikat. Tudomasom szerint ez RMI call, szoval nem mindig
a leghatekonyabb.
Van e arra lehetoseg, hogy "normal" modon tervezzek meg egy modult,
aminek vannak EJB komponensei es normal java osztalyai.

PL:
FileListener - EJB (bahonnan hivhato kell hogy legyen)
String directory
fileListener(String dir)
checkNewFile()
startProcessingFile(String fileName)

FileProcessor - (normal class, implements Runnable)
String fileName
char status
fileProcessor()
run()
processFile()
writeRecord(String record)
setInProcess()
setProcessed()
setFailed()

carBean - EJB (mas EJB modulok is hasznalhatjak)
carBean()
store()
read()
findByPrimaryKey()

Ez mukodo megoldas lehet? Egybe kell csomagolni a normal classokat
az EJB-vel?

Elore is koszi.

Udv,
   Ban