[JavaTech] riport

Janos Domosi jdomosi at rndsoft.com
2001. Nov. 13., K, 12:16:39 CET

igaz ami igaz a Jini-vel kapcsolatban,
csak én azért gondokodtam rajta, mert ugye egy sokkal szabadabb
architektúrát kapsz, mint EJB-vel.
persze itt egy-két szolgáltatást meg kell írni, ha nincs még kész....

(tranastion handling, meg db pooling tuti van)

/*
> az egész nekem onnan jutott az eszembe, hogy még annakidején amikor a
Jinivel ismerkedtem, rájöttem, hogy lehetne egy olyan elosztott rendszert
készíteni, amihez ha pl. hozzáilesztünk egy új szuz hardvert, akkor
automatikusan átvesz egy pár igen terhelt  - más hardveren futó - service
feladatát, igy inteligensen lehetne loadbalancingolni.....
...de ez inkabb csak elmeleti ügy - de érdekes
*/

szóval igazad van.