[JavaTech] riport

Janos Domosi jdomosi at rndsoft.com
2001. Nov. 13., K, 11:35:47 CET

hi szitás,

csak egy kérdés:

A PDF-et hogyan generáljátok?
XML  -   FO  ?? (apache?) stb....
ha nem titkos és belefér az idodbe, irhatnál egy picit az
architektúrátokról.
merthogy én is most készülök összerántani egy új rchitektúrát, de még nem
minden eleme tiszta.

mindennek meg kéne felelni: sima XML, SOAP, (majd ebXML) meg persze wap,
html, chatrtok batikkal.....
de az is lehet, hogy inkább a Jini-t választom a j2ee helyett.

Tényleg. Ezen agyaltatok már? Jini vs. j2ee
(de az is lehet, hogy hungáriában nem igazán értrenek ehhez a
támakörhöz.......)

hozzászólások??

-döme-