[csopi] Mozákbazegia Csoporttalálkozó - 2008. november 26. szerda

Király Péter kiraly.peter at job.hu
2008. Nov. 20., Cs, 14:13:34 CET

Sziasztok!

A Szervező Brigád nevében jelentem:

Célegyenesbe fordultunk, a találkozó kapcsán a részletek:
  a.. Időpont: 2008. november 26. szerda, 18:00
  b.. Helyszín: Kinizsi Büfé (Kinizsi kolesz aljában, ha valaki még nem járt ott). Szerintem a hely régen is klassz volt, de ne féljetek, azóta felújították ám, úgyhogy, aki régebben nem járt arra, annak lesz nagy ámulat! Vikusznak köszönhetően a régi csocsóterem lekerítve csak nekünk, így kényelmesen neki tudunk ülni az asztaloknak.
  c.. Résztvevők: eddig nem nagyon árasztottak el a visszajelzések, annyit mindenesetre tudunk, hogy jön: Jenet Kati,  Sas Gabi, Peresztegi Petra, Vikusz, Tibcsi, Jocó, Zsonó, Sziszi, Jack, jómagam. Nem tud jönni: Ágica (akinek ezúton is szívből gratulálunk, hiszen november 12-én hajnalban megszületett Gergő fia), Sugi, Krisz és Moki külföldön vannak. A többiekről egyelőre nem tudok (sorry, ha valamit elfelejtettem), úgyhogy két kérés:
    a.. légyszi jelezztek vissza mihamarabb!
    b.. légyszi nézzétek át a listát, és ha valakinél nem az aktuális címét látjátok, vagy egyáltalán nem találjátok a listán, akkor légyszi továbbítsátok a levelet neki(k).
  d.. Megnyugtatásul: Veress Józsi NEM lesz.
Szóval várjuk a visszajelzéseket, és terjesszétek a hírt!

Ha bármi kérdésetek vagy kérésetek lenne, akár mailben, akár mobilon (30/280-9722) elértek.

Maradok kiváló tisztelettel a Szervező Brigád nevében,

König