[csopi] telefonszamok?

csopi@lists.netalfa.hu csopi@lists.netalfa.hu
Thu, 03 Oct 2002 11:43:27 +0200

Kedves Villámom!

Megelőztél - akartam írni, hogy nekem megvoltak eleve a mail-címek
excelben, így elkezdtem már mellé irogatni a számokat. Tehát másnak nem
kell elkezdenie, csak küldjétek nekem.

Köszi a sok köszönetért, de pontosításra szorul: a szellemi atyák közt
volt Jeti és Bözsi is, én a megvalósító vagyok. Tehát őket is éppúgy
illeti dícséret.

Na. milyen jó ez a lista, ennyi köszi meg pozitív már így az
elején...:))
Mi most költözünk, de jövő hét lehet, hogy 1 fokkal lazább, mondjuk
csüt. vmi program?

Kata