[csopi] telefonszamok?

SZILAGYI Jeno Kornel csopi@lists.netalfa.hu
Thu, 3 Oct 2002 11:27:52 +0200 (CEST)

Sziasztok!

Ugy erzem megerettek bennem a gondolatok, hogy vegre en is jelentkezzem
ezen a csodas forumon.
Bocsi, de mar annyifelekeppen megkoszontetek a Katicanak, hogy nem birnek
ujjal elorukkolni, meg en mar ugyis megkoszontem kulon, ezert ez most
ebben a levelben rendhagyo modon el fog maradni.
Ami a telefonszamokat illeti, lehet, hogy jobb lett volna valakinek
elkuldeni, aki bevallalja, hogy egy tablazatban osszefoglalja es azt
korbekuldi. Mondjuk valaki olyannak, akinek sok ideje van ( lasd Agica :)
) Ha nincs vallalkozo, en is bevallalnam. Igy nem terhelnenk a rendszert,
no meg egymast, es csak egyikunk sziv a bepotyogessel. Katicat, mint
"vezetonket" megkerem, biralja el a javaslatot.
Azert ha mar irtam, a szamomat is megirom:
Van mobilom!!!! 20/5252512
No meg vezetekes is: ketmillionegyszazharminchatezerhatszaztizenot
(prog.mat., annak aki meg nem tudna)
Bocsi, ha tul hosszura sikeredett!
Varom az elso buli-ajanlatot, -javaslatot!!!!!!

Udv MINDENKINEK!

Jack a villam

Ui: MOZAKBAZEGIAAAAAAAAAAA!!!!!!