[ninpo-hu] Shihan Dean Rostohar szeminárium

Kocsis Csaba kocsiscs at puma.unideb.hu
2009. Már. 18., Sze, 13:08:30 CET

Sziasztok!

A Bujinkan Főnix Dojo nevében mondhatom, hogy nagyon sajnáljuk, hogy
elmarad a szemiárium. Eddig mindegyiken ott voltunk - és nem csak ezeken
-, régi hagyomány volt már ez. Nagyon remélem, hogy ez most is csak a
nehéz gazdasági helyzetnek köszönhető, s jövőre már semmi nem állhat egy
újabb szeminárium útjába.

Attila, mindennek ellenére ismét köszönjük a szervezést, biztosan most
is sok munkád volt benne. Bízom benne, hogy ez nem riaszt vissza attól,
hogy a jövőben is megszervezd ezt az összejövetelt. Mi ott leszünk!

Kocsis Csaba
Bujinkan Főnix Dojo, Debrecen