[ninpo-hu] 1. Tükör szaminárium - Új időpont!

Still Warrior stillwarrior at hotmail.com
2009. Már. 17., K, 10:23:30 CET

Kedves Mindenki!

A Kagami Dojo jovo het szombatjara (Marcius 28) betervezett 1. Tükör szeminariuma egy nappal kesobb, Marcius 29-en lesz megtartva, mivel a szombat hivatalosan munkanap.
Reszveteli dij: 1500 Ft a teljes nap.
Bujinkan tagsagi kartya elleneben 500 Ft kedvezmeny jar.

A szeminarium temaja: alapok, a Kihon Happo segitsegevel - fokent kezdoknek ajanljuk, valamint azoknak a haladoknak akik ugy erzik nem art ismetelten visszanyulni az alapokhoz.
Reszletes leiras: http://www.bujinkankagamidojo.hu/?q=1-haziszem

Legkesobb jovo het hetfo (Marcius 23) estig emailben jelezze nekem aki reszt szeretne venni rajta (es hogy jogosult-e kedvezmenyre), hogy idoben tudjak megfelelo meretu teremrol gondoskodni. Termeszetesen utana is lehet jelentkezni, csatlakozni, de ebben az esetben nem tudom garantalni hogy kenyelmesen elferunk majd a teremben.
Kerem hogy lehetosegetekhez merten adjatok tovabb ezt az informaciot!

Koszonom!

Bodogan Eva
Bujinkan Kagami Dojo