[ninpo-hu] Nézd meg a Facebook adatlapomat!

Varga Zoltán invite+22fst6=y at facebookmail.com
2009. Jún. 7., V, 23:52:55 CEST

Én már létrehoztam a Facebook adatlapomat, ahová fényképeket, videókat és eseményeket tudok felrakni, és szeretnélek ismerősként jelölni, hogy te is láthasd. Először regisztrálnod kell a Facebookra. A regisztráció után te is el tudod készíteni az adatlapodat.

Üdvözlettel:
Varga

A Facebookra való regisztráláshoz kattints az alábbi hivatkozásra:
http://www.facebook.com/p.php?i=1822421678&k=SXFYX3RRP45M5JFDXFZ5S3&r

ninpo-hu at ninpo.hut meghívta Varga Zoltán, hogy csatalkozzon a Facebookhoz. Amennyiben nem szeretnél több hasonló emailt kapni a Facebooktól, kattints az alábbi linkre a leiratkozáshoz.
http://www.facebook.com/o.php?k=920fe2&u=1824945228&mid=9633e5G6cc6744cG0G8
A Facebook irodák itt találhatók: 1601 S. California Ave., Palo Alto, CA 94304.

--------- következõ rész ---------