[ninpo-hu] Vale!

Still Warrior stillwarrior at hotmail.com
2009. Júl. 20., H, 13:30:22 CEST

Kedves Attila!

Mint irtam a privat emailemben is: bator, egyenes emberhez melto lepes volt.
Ugyanakkor nagyon sajnalom hogy nelkuled kell tovabb mennunk, es oszinten remelem hogy ez a "meghatarozatlan ido" csak rovid idot takar - ki tudja mit hoz majd a jovo.

Ugy gondolom, hogy sokat tettel azert, hogy a magyarorszagi Bujinkan kozosseg elindulhasson a "felnotte valas" utjan, meg ha docogos is ez az ut es kicsit lassan is lepdelunk rajta. Koszonjuk, hogy eddig elkisertel minket.

Volt tanitvanyodkent es dojo vezeto "kollegakent" is koszonom szepen az eddigi aldozatos munkadat es minden segitseget!

A Kagami Dojoban barmikor szivesen latott vendeg leszel.

Tovabbi jo utat es jo gyakorlast kivanok a Dojonk neveben is!

Bodogan Eva
Bujinkan Kagami Dojo