[ninpo-hu] Vale!

Magyar Attila magyarattila at vipmail.hu
2009. Júl. 19., V, 19:41:07 CEST

Sziasztok!

 Csak egy dolog állandó: a változás.

 A Bujinkan Zanshin Dojo Budapest, 2009 07 18-ától meghatározatlan
időre felfüggeszti tevékenységét. A tegnapi napon a VII. Nyári Tábor
záró napján bejelentettem, hogy a Dojo becsukja kapuit, én pedig
"szögre akasztom" az övemet.

 Döntésem hosszas érlelés eredménye, nem hirtelen elhatározás
szüleménye. Az okokról nem szeretnék nyilatkozni, mert nem szeretnék
senkit befolyásolni, semmilyen irányba. A Dojo vezetése és az oktatás
számomra mindig nagyon komoly, felelősségteljes munka volt és teljes
erőbedobással, szívvel és lélekkel igyekeztem végezni. Ugyanakkor
most, hogy belül valami megváltozott, nem szeretnék egyetlen
Tanítványommal sem inkorrekt lenni, hogy nem azzal a töretlen hittel
oktatom, ami eddig áthatotta a munkámat.

  Ezúton is szeretném megköszönni mindenkinek, aki egy darabon
elkísért az Utamon. Nagyon sok szép, és felemelő élményt gyűjtöttem
össze az elmúlt 14 évben, mióta a Dojo-t vezetem, és a közel 20 év
alatt, mióta az Úton elindultam. Köszönöm!

  A Tanítványaimra mindig büszke voltam, és az is maradok. Igazán
felemelő érzés tudni, hogy éveken keresztül sok ember számára fontosak
voltak a szavaim, és tetteim. Csak remélni tudom, hogy minden
Tanítványomnak sikerült valamit adnom, ami segítségére volt: legyen az
akár egy új életmód, vagy akár csak egy mondat, vagy mozdulat. Mindig
igyekeztem szem előtt tartani, hogy nem azért vagyok oktató, mert
annak gondolom magam, hanem azért, mert a Tanítványaim annak
tekintenek.

  Mint mindig, természetesen most is van tovább. Botházy Botond
Sensei, aki éveken keresztül segítette a Dojo vezetését, szeptembertől
egy új Dojo indításával lehetőséget biztosít a szinte zökkenőmentes
folytatásra a Dojo tagjai számára.

 "Ne a régi Mestereket kövesd, hanem azt, amit ők követtek!"

 További jó Utat!

--
Üdvözlettel:

                              Magyar Attila