[ninpo-hu] Edzőruha olcsón !!!

Kocsis Csaba kocsiscs at puma.unideb.hu
2009. Jan. 30., P, 13:48:25 CET

Sziasztok!

Szeretnélek tájékoztatni benneteket, hogy megunva a folyamatos edzőruha
utáni rohangálást, elkezdtünk sajátot gyártani.
Az ára nagyon jutányos: 8000 Ft, ami egy nadrágot és egy felsőt
tartalmaz. Vastag anyagból készült, a szabásminta az én ruhámról lett
levéve.
Egyelőre 3 méretben készül: 160cm 170 cm és 180 cm.

Ha a ruhához kértek Iaiobi-t is (a daisho kényelmesebb és biztonságosabb
viselését szolgáló széles öv), akkor együtt 9000 Ft ba kerül.

Színválaszték: fekete :-)
A fotó hamarosan felkerül a honlapunkra is.

Ha előre szóltok, a szemináriumokra el is tudom vinni, így nem kell
postaköltség sem.

Az igényeket mihamarabb jelezzétek, mert nincs raktár, rendelésre
készülnek a ruhák.

Üdvözlettel:

*Kocsis Csaba*
Bujinkan Főnix Dojo Debrecen