[ninpo-hu] ICE

"bognár, attila" attila at ninja.hu
2009. Jan. 14., Sze, 15:51:55 CET

Roland: nagyon okos és tájékozott vagy, elhiheted, hogy ezekkel a
fogalmakkal én is tisztában vagyok, de én úgy gondolom, hogy adott
esetben többet használhat egy ilyen email, mint amennyit árt (például ha
adott esetben ennek köszönhetően hívják fel a feleségemet, ha egy vad
barom miatt a szántóföldön kötök ki, akkor úgy gondolom, hogy néhány
spamet megér, de más forgatókönyv is van, gondolj a
családodra/szeretteidre, nem lesz nehéz).

Esetleg tettél valami mást annak érdekében, hogy ez a hasznos dolog
eljusson sok emberhez? Saját honlap, értesítetted a sajtót, szerveztél
valami egyéb akciót, ...?

Mellesleg a spamek száma nem ezen múlik elsősorban (gondolj a néhány
hónapja lekapcsolat internet szolgáltatóra, amikor megcsappant a spamek
száma), a címeim ettől függetlenül benne vannak az adatbázisokban.

Még egy gondolat, bár nagyon elcsépelt, de az igazságát nem csökkenti: a
technológia legyen értünk, nempedig fordítva.