[ninpo-hu] ICE

"bognár, attila" attila at ninja.hu
2009. Jan. 14., Sze, 07:25:37 CET

Szia Roland!

Teljesen véletlenül tegnap a sípályán (végre szabizok egyet.....) pont
ezen agyaltam, hogy nincs-e valami egyezmény arra vonatkozóan, hogy
milyen számot hívjanak a telefonomról, ha kómában fekszem egy fenyő
tövében. Erre jött Attila levele, utána is néztem, és úgy tűnik ez nem
kacsa (de ha kacsa is lenne, mindenképpen hasznos, tehát egy idő után
esetleg mégsem kacsa...).

Én is továbbítottam, mivel bárki számára hasznos lehet (amúgy én sem
vagyok a lánclevelek híve (sőt), de azok általában állatságok ezzel
ellentétben), esetleg érdemes beleírni a levélbe, hogy az eredeti küldőt
és címzetteket töröljék ki, de szerintem ez az egy levél nagyon nem oszt
nem szoroz a spamák számát tekintve.

Üdv,

Attila