[ninpo-hu] Arnaud marc7

Bujinkan Livo Dojo livodojo at livodojo.hu
2009. Feb. 1., V, 12:00:27 CET

Sziasztok,

pár hónapja már jeleztem hogy Arnaud vszínű jön márc 7-én Budapestre - ezt
most véglegesítettük vele. Viszont nem sokkal utána jön Dean is és szerettük
volna elkerülni, hogy választani kelljen a 2 között. Ezért ezt a fél napos
programot nagyon elérhetővé tettük mindenki számára:
- rövid (szombat, kb 13h-20h edzés)
- megfizethető (6000 Ft, mindenki hozzon magával inni-ennivalót)
- viszont a dojo aránylag kis mérete miatt valószínű maximálnunk kell majd a
létszámot (sajnos).
Ha valaki szeretne jönni, kérem minél gyorsabban jelezze nekem!

Előre is köszi!