Re: [ninpo-hu] Lubos szeminárium

Magyar Attila magyarattila at vipmail.hu
2008. Sze. 29., H, 23:14:30 CEST

Miért, van olyan Shihan, aki nem azt oktatja, amit a Soke tanít, és
Magyarországon rendszeresen tart szemináriumokat?
Én nem tudok ilyenről... Másrészt egy szeminárium elmaradásának több
oka is lehet, nem csak a meghívott Shihan személye.

Kíváncsi leszek, a hétvégi 3 Shihan szemináriumra... Biztos rengetegen
lesznek az érdeklődők. Azt hiszem, eddig ez a legnagyobb szabású
Bujinkan szeminárium Magyarországon. A részvételi díjat csak egyben
lehet befizetni, tehát nincs 1 napos, vagy 2 napos részvételi díj. 145
euró viszont nem kevés, így én inkább azt gyanítom, hogy a sokan a "3
Shihan több mint az 1" elven, D.J. Holt által rendezett szemináriumra
tartogatták a pénzüket.

Másrészt én is sajnálom a Lubos szemináriumot, és együtt érzek a
szervezőkkel. Mivel néhány szervezésen túl vagyok én is, sejtem, hogy
milyen csalódottak lehetnek.

--
Üdvözlettel:
                       Magyar Attila