[ninpo-hu] II. Buyukai - koszonjuk!

Magyar Attila magyarattila at vipmail.hu
2008. Sze. 25., Cs, 19:00:18 CEST

Kedves Buyukai résztvevők!

    Nélkületek nem lett volna szeminárium, nélkületek nem lennénk mi
sem Oktatók. Azt hiszem a többi Buyukai-n oktató Mester nevében is
megköszönhetem mindenki szíves részvételét, szívvel-lélekkel való
tréningezését, hozzáállását.
   Csak remélni tudom, hogy mindenki tudott hazavinni legalább egy
pici szeletet a szeminárium technikai, motivációs, és tapasztalati
anyagából. Ha csak egy mondat, vagy egy mozdulat megragadott, vagy
elgondolkodtatott, netán hasznosnak bizonyult, már megérte....
mindenkinek.

    További jó tréningezést, és kitartást kívánok!

--
Üdvözlettel:
                       Magyar Attila

Si vis pacem para bellum