[ninpo-hu] 2 igazsag

das mc mcninja at citromail.hu
2008. Okt. 20., H, 09:58:54 CEST

            Rádhe-Rádhe!

"Igy csak abszolut szinten letezo igazsagrol beszelhetunk (ami mas nekem, mas Rolandnak es mas neked)."

Igen más, és mégis egy. :) Mert mindannyian különálló személyiségek vagyunk, így mindannyiunknak külön kapcsolata van Vele. Mert az abszolút igazság is egy különálló személyiség, mint minden más is...
Ahogyan minden egyes élőlénnyel, emberrel más-más szintű kapcsolatunk van, ugyan úgy az Abszolút igazsággal is mindannyiunknak más a kapcsolata. Úgy mondják ezt a védikus szentírások, hogy más Rasa-ban vagyunk Krisnával. Rasa az ízt jelent. Más a hangulata mindannyiunknak.
Ugyan úgy mint ahogyan mindannyian másképp csináljuk a Ninjutsut is, egyénileg testreszabva. És ez a ninjutsu más lesz mikor más-más személyekkel gyakorlom, mert akkor az ő egyéni személyisége találkotik az én egyéni személyiségemmel, de mikor valaki más jön, akkor ő már egy egészen más személyiség...
Hogy kicsit egyszerűbben is leírjam, van aki magasabb meg erősebb és van aki meg kisebb és gyorsabb. De mind a kettőnek túl kell élnem a támadását, sőt... És ehhez az kell, hogy a valódi, abszolút elveket igyekezzek megismerni, ne pedig a dogmatikus, "Robot" ninjutsut.

Ezért olyan nagyszerű a kihon happo. Mert ezt is szépen megtanítja. Elkezdem a műveletet, de kicsit túl billentettem az embert, úgyhogy máris nem fog sikerülni rajta az omote gyaku, csak az ura, így át feszítem, de most meg már megint elrontottam és épp visszanyarné az egyensúját, szóval tovább kell billentenem ugyan azzal az energiával és akkor hátha lesz belőle egy onikudaki, de jaj, elkezdett egy ellentechnikát, mert közben közelebb tudott jönni, mert ismételten elrontottam (hiszen nem vagyok tökéletes és a tudásom sem az...) és támad is, ami elől csak a lastminutban tudtam kitérni, de végül megleptem és elkezdem rajta a gansaki-naget, amiből szintén kikeveredett az utolsó pillanatban mert megcsúsztam azon az apró faágon, amiről ugyan tudatos voltam, hogy ráléptem, de közben meg kiderült, hogy nem gyökér, csak egy kis ágdarab, ami elgurult alólam, és már ő rántana magával, de egy kézszabadítással kibújok a szorításából és az erőtérből amivel maga alá rántana az elhibázott gansekiből és végül ő zuhan én meg állok a kezével a kezembe, amiközben egy egyszerű omotegyakura kulcsolódott...

Szóval valahogyan így... :)

Végig nyitott próbáltam lenni, nem úgy állni hozzá, hogy mi a jó és mi a rossz, csak abból dolgozni ami éppen volt és alkalmazkodni.

Persze ugyan ezt lehetett volna ütések szintjén is, vagy más kombóval, de gondoltam a Gohonokata néhány eleme is jól megfelel ennek...

Ezt a nyitottságot gyakorolni és befogadó képességet, nem pedig az ellenállást... :)

Érdeklődve várom a meglátásaitokat... :)

Gouranga

mcdas

Végre  olyan téma van a fórumon, aminek értelme is van...

Hare Krisna Hare Krisna
Krisna Krisna Hare Hare
Hare ráma Hare Ráma
 Ráma Ráma Hare Hare