Re: [ninpo-hu] üzenet

das mc mcninja at citromail.hu
2008. Okt. 19., V, 12:00:21 CEST

Igen, ezt hívják Acintya bedha-beda tattva filozófiai elv a védikus filozófiában, vagyis egy idelyű azonosság és különbözőség. De nevezhetjük felfoghatatlannak is, vagy olyannak ami túl van az értelmen... :)  Ő Krisna. Isten, Jehov, Allah, Ráma, Budha stb.

  Épp az jutott eszembe nekem is valamelyik nap a levél megírása után hogy az egyetlen abszolút igazság az az hogy nincs abszolút igazság, még az 1+1 = 2 sem állja meg a helyét ha nem tudjuk hogy melyik számrendszerről van szó, de ot az 1 = 0.99999999...9999 esete is (bizonyítható kettő alapművelettel!) ...

 Az előző levélből viszont kihagytam egy idézetet tőled, ami értelmet is adott volna az egésznek, hogy te számodra és mások számára van abszolút igazság, így már van értelme a mondatnak.

 Ezzel el is jutottunk oda, hogy a te számodra létezik abszolút igazság, az én számomra nem. Mert minden relatív, mint mondtam... ;)

 magyar ninpo fórum - ninpo-hu at ninpo.hu