Re: [ninpo-hu] üzenet

mc ninja mcninja108 at gmail.com
2008. Okt. 16., Cs, 20:14:23 CEST

Kedves Attila!

Ez nem "egy" igazság, hanem "az" igazság. Nekem. Meg még sok másoknak is.
Azért élem ezt, mert ez vezet oda aminél magasabb rendű nincs, vagy egy
másik igazság sem nyújtott. Sokáig kerestem és most is csak tudom, de meg
még nem valósítottam. De olyan célnak gondolom, amit érdemes elérni...

Az élet értelem meg le van írva a szentírásokban. Talmud, Korán, Biblia,
Bhagavad-Gita mind ugyan arról az egy dologról beszél és tanít, hiszen
mindegyik Isten által kinyilatkoztatott hiteles szentírás. Azt mondják, hogy
az emberi élet célja, megtanulni szeretni Istent...  Helyre állítani Vele az
örök és elfeledett kapcsolatunkat. És mikor ezt megértjük, hogy mit is
jelent valójában és el kezdünk járni a megvalósítása felé vezető úton,
őszintén, akkor megértjük, hogy semmi másnak nincs értelme. De ehhez
legalább el kell indulni...

Valami olyasmi ez, mintha arról vitatkoznánk, hogy melyik Sihannak az
omotegyakuja a Ninjutsu. Pedig mindé az. De mindegyik a saját személyiségére
szabva mutatja be és tanítja. De míg egy magasabb tudású és megvalósítású
valódi mester az elvet tanítja, amitől a tanítvány is a maga személyiségére
tudja igazítani a mozdulatot, addig egy kevés tudású oktató a sajátját
akarja másokra kényszeríteni, mert ő azt tartja hatékonynak...

Ugyan így van a vallással. Minden szentírás Istentől származik és minden
tudás tőle jön. De ha valaki megreked a filozófiai spekuláció szintjén, vagy
a dogmák magolásánál, akkor soha nem fogja meg élni az elveket a saját
életében...

És hogy válaszoljak a kérdésedre, a Légy boldog, ha látunk mellette
boldogtalanságot is, akkor bizony ez is egy kettősség. De Gouranga az igaz,
hogy azt jelenti Légy boldog, de a Légy boldog az nem jelenti azt, hogy
Gouranga....

Mert Gouranga az egy lelki szó, ami örök. Bárki aki hangosan kimondja, jobb
kedve lesz. Csak próbáld ki bátran, egy nehezebb pillanatban.

Mostanában az embereknek fogalma sincs arról, hogy mi a boldogság azt
gondolják, hogy mikor egészségesek, ki van fizetve az összes számla, meg jól
vannak lakva, meg ki vannak pihenve, vagy épp orgazmusuk van, akkor az a
boldogság... Pedig ennek még semmi köze nincs hozzá. Mármint a valódi,
transzcendentális boldogsághoz.
Mert ez csak a nulla. Vagyis megszüntetted a hiányokat, amik a
boldogtalanságot okozták.

A boldogság ennél sokkal magasabb rendű dolog, viszont olyan apróságokat
mint a kéj, düh, mohóság, illúzió, le kell győzni előtte, vagyis meg kell
valósítani, hogy mi nem vagyunk ez a test... De erről már beszéltünk egyszer
régebben ha jól emlékszem, most had ne menjek bele... :)

Szóval a valódi boldogság az az, ami soha nem múlik el, aminek nincs
ellentéte és ami igazából csak egyre több és több... Ez a lelki boldogság.
Ezt jelenti, mikor azt mondom neked, hogy Gouranga. Hogy azt kívánom, érd
el.

Sok szerencsét és kitartást. Minden Ninpo.hu olvasónak... ;D

és:

GOURANGA

mcdas