[ninpo-hu] Yoshimin Taikai 2008 Budapest

"bognár, attila" attila at ninja.hu
2008. Okt. 15., Sze, 23:36:51 CEST

Szia Ádám!

Köszi a beszámolót, tetszett. Be kell valljam: igazad volt, sajnálom,
hogy nem tudtam elmenni a szemináriumra.

Engem spec a lézer show is bosszantott volna. Inkább x összeggel lenne
olcsóbb egy ilyen, vagy kapjon mindenki egy pólót, gumi kést vagy
egyebet, ha olyan jól jött ki a költségvetés, hogy van mit költeni.

Üdv,

Attila