Re: [ninpo-hu] üzenet

Bujinkan Livo Dojo livodojo at livodojo.hu
2008. Okt. 15., Sze, 15:59:43 CEST

Szia,

Még szerencse, hogy ritkán írogatok.:)
Nekem az elküldött levelek "Bujinkan Livo Dojo" feladóval jönnek vissza.
Amint nézem a listán is ezzel a feladóval jelennek meg írásaim a
kezdetektől.
Lehet máshol lesz a probléma.
Természetesen, ha valaki megmondja hogyan kell, átírom, hogy ne szerepeljen
benne a "Bujinkan".
Nem venném vállamra egy világszervezet súlyát, sem a furcsa érézsek
okozását.:)

Üdv.:
LL