[ninpo-hu] Re: ninpo-hu digest, 47 kötet, 2 szám

Ferenc Kurucz kurucz.ferenc.6351 at gmail.com
2008. Okt. 14., K, 11:33:03 CEST

Udv Mindenkinek!

Laci es Attila levelehez szeretnek egy kis kiegeszito olvasnivalot
ajanlani (tudom mar sokan olvastatok, de akkor is szerintem ezt mindig
mindenki elfelejti).

Jiyu ni, atarimae ni, Jibun de narai, jibun de ikiro!
Freely, with common sensibility, learn on your own, live on your own!

Sajat forditasba(japanbol):
Jard a sajat utad (jibun de ikiro 自分で行きろ) ,
Tanulj a sajat onmagad / Tanulj a tapasztalataid alltal (jibun de narai 自分で習い),
Szabadon / "ahogy neked tetszik" (Jiyu ni  自由に),
"jozan paraszti esszed hasznalva" (atarimae ni 当たり前に)

Mindenki ertelmezheti maganak ;-)

Egyebkent a teljes cikk:
Magyar forditas a Gorin Dojo honlapjan :
http://gorindojo.bujinkan.hu/jibun_de_narai.htm
Angolul a kovetkezo oldalon: http://home.no.net/sanshin/dokumenter/jibun.pdf

Udv

Feri