[ninpo-hu] (nincs tárgy)

Kosztolányi Péter ninpeter at freemail.hu
2008. Okt. 1., Sze, 08:46:21 CEST

 Sziasztok!

3 több mint 1.Ez igaz.Pláne hogy lesz repülőgép eltérítés esetén alkalmazható technika.És még sok más technika  (waza).  :)
Megértem,hogy levagyunk sza.va z.a    :)  A szemináriumokon mégsem az érzés számít- nálunk Mo.-on.

Sajnálom,hogy a második napon nem tudtam maradni a Buyukaion.

Érdekes, milyen nagyon összefogtunk :)

Mielött még azt éreznétek hogy elkeseredtem  :   sajnos  erre számítottam. Ez az egész helyzet nagyon nevetséges.

ui. mielött bárki erre reagálna,megkérném,hogy ne írja le hogy mit érezhetek vagy gondolhatok.Inkább ne is reagáljon :)

K.Péter

SWISS Új Őszi akció:
Amerika álom áron és új repülőjárat Genfbe már 30.800 Ft-tól!
http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,288556,350982/click.prm

--------- következő rész ---------