[ninpo-hu] Embu képek

Bujinkan Livo Dojo livodojo at livodojo.hu
2008. Nov. 7., P, 15:41:38 CET

> Hogyan jött az ötlet és elhatározás hogy a Karura Dojo doménje
> bujinkanbudapest.hu legyen, és ne mondjuk... öööö ... karuradojo.hu?

Várható volt a kérdés megjelenése.:)
Időben jóval később született meg a Karura név mint maga az elgondolás, hogy
legyen honlapja a Pesten létesülő dojonak.
Az már csak az én lustaságomnak és pár egyéb dolognak köszönhető, hogy a
végül beérték egymást az események.

> A domainnév nekem is feltűnt és nagyszabású terveket sejtet a háttérben...
> :)

El kell keserítselek, de nincs terv.:) Mivel akkor még nem volt konkrét név
elképzelésünk, ezért a domain név választási lehetőségek is leszűkültek.
Gyakorlatilag a Bujinkan és a Budapest adták egymást, ráadásul másnak
valószínűleg nem kellett, mert szabad volt.
Így hozta az élet.

Üdv.:
LL