[ninpo-hu] Embu képek

mc ninja mcninja108 at gmail.com
2008. Nov. 7., P, 09:00:36 CET

Hát a labda maradt a levegőben, de igazán lecsaphatnád, hiszen akkor úgy
tűnik, hogy te is jártál ott... Igazából Roland nagyon cuki, hogy elmondta a
jelentését szónak, de igazából ezt magam is sejtettem. Valójában arra lettem
volna kíváncsi, hogy mi van a dolog mögött...
Mert ugyen ninjutsu egy olyan harcművészet, ahol mindig meg van, hogy mi
miért csinálunk.
Gondolom nem csak azért volt ez a rendezvény, mert Hatsumi sensei szereti a
színházi előadásokat, meg szeret villogni és mindenféle maskarában mutogatni
magát, hanem van valami jelentősége a helynek és akár még az időpontnak is.
Valamire emlékeztek esetleg a rendezvényen? Vagy valamit ünnepeltek? Vagy
csak egy bemutató volt? De nem hiszem, hogy a Bujinkan legjava csak úgy
csinálna egy bemutatót, mert most épp olyanjuk van...

Hát igazából ezek a dolgok érdekelnének...

Gouranga ;D

ui: Köszi a videókat. :)