[ninpo-hu] Kacem

Still Warrior stillwarrior at hotmail.com
2008. Május. 6., K, 13:28:29 CEST

Hat igen, erdemes elolvasni - lehet belole okulni boven.
Hallottam egy jo mondast, amit megszivlelhetett volna a topikban resztvevok nagy resze. Biztos ismeritek, de nem art felidezni magyarul is:

"Azert van ket fulunk es egy szank, hogy dupla annyit hallgassunk es figyeljunk, mint amennyit beszelunk."

Nekem ez nagyon sokszor hasznosnak bizonyult.

Eva