[ninpo-hu] (nincs tárgy)

Kosztolányi Péter ninpeter at freemail.hu
2008. Jún. 16., H, 13:23:34 CEST

Sziasztok!

Örömmel látom,hogy végre elindult valami pozitív kommunikáció.Maximálisan támogatom az ilyen jellegű összefogást.
 Kellemesen csalódtam,hiszen próbléma felvetésemre hasznosabbnál hasznosabb ötleteket kaptam.Végre arra használjuk a fórumot amire való.

  Sajnos én ritkábban tudok reagálni e-mailban,de azért folyamatosan figyelemmel kísérem az eseményeket.

  A szeptemberi Buyukai-on találkozunk,ahol személyesen is megtudunk beszélni sokmindent.(legalábbis remélem).

Tudom,hogy a tavalyi japán utam után szívesen vettétek volna,ha tartottam volna egy tréninget,sajnos ezt akkor nem tudtam megvalósítani.Ebben az évben befogom pótolni:) Kocsis Csabinak már jeleztem,hogy mire is lenne szükségem.

   Kosztolányi Péter

Weblap egyszerűen, könnyedén! Csak 500 Ft/év!, és most  + 1 év ingyen!
http://fooldal.gportal.hu
--------- következő rész ---------