[ninpo-hu] az élet három legfontosabb elve

"bognár, attila" attila at ninja.hu
2008. Jún. 15., V, 21:38:32 CEST

ha már ilyen szeretetteljes ez a vasárnap, én is írnék egy bölcsességet
az elmúlt napokhoz kapcsolódóan :-)

"Coming together is a beginning. - Keeping together is progress. -
Working together is
success."
Avagy:
"Összejönni a kezdet. - Együtt maradni fejlődés. - Együtt dolgozni siker."

(Henry Ford)

(forrás: http://www.taikai-deutschland.de -> Sveneric nyitó beszéde)