Re: [ninpo-hu] London és Japán

das mc mcninja at citromail.hu
2008. Jún. 15., V, 21:25:50 CEST

            Gouranga! ;DTegnap egy különleges csillagállásnak köszönhető, úgynevezett ekadasi nap volt. Minden évben egyszer áll így az univerzum és ezen a napon nem ettem és nem ittam semmit. Főleg meditációval és a védák tanulmányozásával jó tölteni ezt a napot. Délelőtt egy közös, tradicionális utcán éneklős, táncolós, zenélős meditációt csináltunk Krisnás barátaimmal... Ajánlom mindenki figyelmében hogy próbálja ki, hogy egy napig  nem eszik és nem iszik semmit. Nagyon jó gyakorlat az önkontrollra... Ráadásul ingyen van az egész. Csak a vágyainkat és az önzésünket kell feladni érte...Hare Krisnaörök  jó akarótok: mcdashttp://kezdokrisnas.freeblog.hu/  Üdv!  Tegnap voltam Londonban, és ez a tudtom nélkül épp a királynő hivatalos születésnapjára esett. Ennek és eredményes niddzsázásomank következtében kevesebb mint 10 méterről láthattam a brit korona fejét, többször is, pár képet is csináltam róla. De ez csak egy kis mellékzönge, hazafelé a Standsted repülőtéren pedig 12 éves single malt Yamazaki (igen, japán, 1923-ban alapított) whisky-t (ezt "e" nélkül írják) vettem. A 18 évesre már sajnáltam a pénzt (51 GBP), pedig szemezgettem vele. Ez nem is volt drága, 29 GBP. Már csak megint az otthon némelyik, pl. a szegedi Tesco-ban kapható japán szilvabort kellene megint beszerezni, mert az igen jó cucc, ajánlom mindenki figyelmébe, és nem is drága.   Roland

Egy ötlettel több, ezresekkel kevesebb. A Generali nem csak lakása biztonságára, de a villanyszámlájára is gondol. Érdeklődjön Házőrző Optimal lakásbiztosításhoz kapcsolódó akciókról! Részletekért Klikk Ide >>>
--------- következő rész ---------