[ninpo-hu] (nincs tárgy)

"bognár, attila" attila at ninja.hu
2008. Jún. 12., Cs, 19:02:06 CEST

> gondolok, hogy "a szeminárium érted van". Tekintve, hogy látszólag
> nincs érdeklődő, de szeminárium szervezés mégis van, ebben én
> ellentmondást érzek. Ennyi.
> Látszólag nincs érdeklődő? Akkor nem szerveznénk szemináriumot. Éppen
> az a baj hogy __látszólag van__ érdeklődő, majd hirtelen kiderül hogy
> valójában nincs. Erről azólt az utolsó 3 nap a levlistán... Hol voltál?

Nyugi :-)
Én úgy vettem ki, hogy nem ez az első eset, hogy gázos egy szemcsi
megszervezése (azaz nincs elég résztvevő) - vagy tévedek, pl Peter King?
Előbb soroltad, hogy máshol se mennek szemcsire emberek.
A "látszólag" alatt nem azokat értettem, akik mondták, hogy mennek, de
mégsem, hanem azokat, akik valóban mennek. Ilyenből úgy látszik (azaz
látszólag) nincs elegendő.
De nekem tök mindegy, hogy ki mire tölti/költi idejét/pénzét, csak
megpróbáltam megérteni 1-2 dolgot. Ennyi.