[ninpo-hu] (nincs tárgy)

Kocsis Csaba kocsiscs at puma.unideb.hu
2008. Jún. 12., Cs, 16:02:17 CEST

>     M. Attila: Szegediek évente akár 4-5 Shihan-t is meghívnak
>
> Ez mikor volt? Mert évente kettő szemináriumot szervezünk, egy-egy
> shihannal. A tavalyi kétshihanos miatt lett volna három egy évben.
> Vagy lemaradtam valamiről?

Roland ne vegyél már mindent személyes sértésnek:-) Csak beszélgetünk
egy nagyon fontos témáról. Senki sincs Szeged és a Szegediek ellen, de
minden levélben védekezel. Nem szükséges.
Szerintem megértettük, és tudomásul vettük, hogy tenni kell valami,
mindenki elmondja a véleményét, s ez jó. Beszélünk egymással,
megbeszéljük ezt a nagy problémát is, s ez jó. Újra kommunikálunk
emberek, s ez jó!

Szerintem azért folyik ez a beszélgetés, mert érzi mindenki a dolog
súlyosságát. Nyilván senki sem szeretne így járni, ahogy most sajnos
Petiék jártak. Nem ellenséges szándékkal mondja el itt mindenki a
véleményét, hanem segítő szándékkal. Ne felejtsük el, hogy itt most
azokkal beszélgetünk, akik később a majd résztvevők lesznek a
szemináriumokon. Olyan is van, aki csak olvassa ezeket a sorokat, de nem
szól hozá. sokan lehetnek! Ők is potenciális "vendégek"! vagyis ha jól
sejtem azt olvassuk itt, hogy milyen az aszeminárium amire szivesen
eélmennénk, elmennének az olvasók, fórumozók. ne védekezzünk, olvassunk
figyelmesen. Figyeljük az igényeket, NYerítsünk ötleteket. Lehet nem is
a miénk a legjobb. Itt most jobbnál jobb ötletek hangzanak el:-)

Ez egy baráti beszélgetés, nem....?

Csaba