Re: [ninpo-hu] (nincs tárgy)

Huszti Roland huszti.roland at freemail.hu
2008. Jún. 12., Cs, 14:56:12 CEST

Erről éppen nem volt szó az elmúlt napokban. Arról volt szó hogy azt mondják hogy eljönnek, majd az utolsó 3, nem ritkán az utolsó napon mondják le a szemináriumot. És nem a jelentkezési határidő előtti napokról van szó, ami még elfogadható lenne.

Az elmúlt évszázadokban nem volt vizsgáztatás, mivel övfokozatok sem voltak...

És az is. Edzés után, főleg nyáron Petiék gyakran beülnek beszélgetni a közeli kocsmába vagy egy pizzériába, kerti partik, hülyülés az edzésen, miegyéb... Egy baráti kör. De lebzselőkre és éhenkóbászokra nincs szükségük, szerintem neked se és másnak se. Az edzéseken való részvétel meg azért fontos, hogy ne csak a vizsga előtti egy hónapban járjon rendszeresen edzésre, mert akkor felkészül a vizsgára és szerez egy új fokozatot... Amúgy meg csak néha beesik. Ne ( csak ) a mester legyen az aki odafigyel a tanítványra, az is figyeljen magára. Nem Petinek tanul és fejlődik ( ? ), hanem magának. Akkor meg legyen szíves rendesen tevékenykedni a témában.

Ez benne van az egyeztetésben. Érdekszféra meg... :) :) Milyen érdekszféra?

Ahová hiába hív meg az ember egy Arnaud-ot, Peter King-et Svenericet, mert az történik mint ami. Ez a gond! Hogyan fogjuk meg az embereket, hogyan győzzük meg őket arról hogy menejenek el a másik városba szemináriumra? Ez a Fudoshin Dojora is igaz, nem kivétel, onnan sem tolonganak az emberek mondjuk BP-re egy szemináriumra. Első lépésként persze minden tréningvezető tarthatna rendszeresen fejtágítást a tanítványoknak a témakörben. ( Ez nem működik amúgy, pl. itt Írországban sem, pedig van idejük is meg pénzük is. Alan minden szeminárium előtt kismilliószor elmondja hogy menjünk mert jó. Tippeljetek hányan mennek tőlünk. Igen. Ő meg én. Néhanapján még egy srác, meg újabban az egyik idősebb Judo-edzőm, mert ő nálunk is edz. De ez az új trend is csak idén kezdődött valamikor...)

Hogyan lehetne rávenni az embereket a megmozdulásra? Élvezzenek előnyt a fokozatok odaítélésénél valamilyen módon, vagy mi? Valahogy meg kell az embereket mozdítani, és rá kell őket szoktatni arra hogy ne szórakozzanak a mások pénzével, idejével, erőfeszítésével... és arcával, mert aztán meg ég a szemcsi lefújása után. Döntsenek időben, van rá idejük bőven, aztán próbálkozzanak meg ahhoz tartani magukat.

De nem erőszakolhatunk rájuk mindent. Ösztönzés kellene, de mi? (Mentesülnek a véletlenszerű 50 kentok alól, pl. :) )

Mi az az igazi nagy pukkanás, amikor már egy Shitenno-tag sem elég?

Roland

Te már megnézted, hogy diszlexiásak-e a gyerekeid?

Találtam egy szülőknek szóló diszlexiatesztet, amit egy perc alatt kitölthetsz. A legjobb, hogy ha gond van, akkor abban is segítenek, hogy kihez fordulj. Ja, és ez egy ingyenes oldal, nem kerül semmibe. Kattints ide: www.diszlexiateszt.hu/i.php?id=fr080609