[ninpo-hu] szemináriumok, marketing

Kocsis Csaba kocsiscs at puma.unideb.hu
2008. Jún. 12., Cs, 12:12:30 CEST

Oké oké. természetesen jól megvolt hírdetve.
De marketing alatt nem csak hírdetést értek.

A 25 Euró is a marketing része, meg esetleg a "korábban fizetsz,
olcsóbban kapod" is a marketinghez tartozik.
Nem a hírdetési módot értettem kizárólag a marketing alatt, hanem az
egészet.
(akár még az ajándék póló is ide tartozhat, vagy hasonlók (persze az
ajándék mindig benne van az árban :-) ))

Csaba