[ninpo-hu] szeminariumok - szerintem...

Huszti Roland huszti.roland at freemail.hu
2008. Jún. 12., Cs, 10:40:29 CEST

> félreértesz, nem ezen van a lényeg, hanem azon, hogy milyen egyéb látszólag mondvacsinált feltételrendszere van egy vizsgának.
>  mal nincs egyéb feltétel, ami meg van az minimálisan elvárható, hogy ne 10 edzés után akarjon valaki vizsgázni meg ilyenek.

A szemináriumokon való kötelező részvétel meg halva született ötlet, amikor mindig mindenki szívja a fogát a pénz miatt. Bár van olyan hely az országban ahol ez be van vezetve, de azoknak meg nincs önálló akaratuk. A bevezetés után záros határidővel lepattanna a tagok java része aztán végleg le is  lehetne húzni a rolót.

Már megint emlegette valaki a temérdek szemináriumot. Számoljuk már össze hogy mennyi van... (shiahnokkal) Talán nyolc, amiből kettőre alig megy el valaki, kettő-háromra kicsivel többen, és a maradék három-négy az ami igazán számít. Kivehetünk belőle még egyet hogy kevesebb legyen, és akkor lesz Szegeden egy, meg Bp-en Attilánál egy, meg DJH-nál mondjuk egy, esetleg kettő amire érdemes elmenni. Tehát akkor is három-négy shihan szemcsi. Na, ezt csökkentsük tovább. Lufi nem közösködik, nem működik együtt, az emberei nem jöhetnek a mi szemináriumainkra, ő kilőve. Maradt mondjuk kettő szeminárium ami közül lehet válogatni. Legjobb esetben három. Na? Ez hogy lesz? Körbeforgó? Sorsolás?

Roland

Te már megnézted, hogy diszlexiásak-e a gyerekeid?

Találtam egy szülőknek szóló diszlexiatesztet, amit egy perc alatt kitölthetsz. A legjobb, hogy ha gond van, akkor abban is segítenek, hogy kihez fordulj. Ja, és ez egy ingyenes oldal, nem kerül semmibe. Kattints ide: www.diszlexiateszt.hu/i.php?id=fr080609